De Koning te Rijk

17 april 2024 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Je kunt je hier he-le maal arm kopen. Dat doen we dan ook  schaamteloos, vol overgave. Tussen de bedrijven door genieten we van de Amerikaanse cuisine: Hamburgertje hier, fried pickles daar, green tomatoes overal. We fotograferen natuurlijk alles wat los en vast zit en knopen met John en alleman een praatje aan.

​​​​We hebben vandaag  vooral toeristische dingen gedaan zoals door Beale-street  slenteren en hebben in het Peabody hotel de March of the Ducks beleefd: Vijf huis tuin en keuken eenden wandelen dan vanuit een fontijn-vijvertje in de  Lobby over een rode loper naar de lift. Die lift  brengt de duckies dan naar hun verblijf op het dak van het hotel.Tja  je bent pas in Memphis geweest als je getuige bent geweest van dit gebeuren, Duzzehh....

In het Peabody zit ook de kleermakers shop Lansky. Elvis liet hier veel van z'n pakken en shirts maken. Frans is nu the King te rijk met twee te gekke Lansky blouses. Mooi man! Kost een paar centen maar dan héb je ook wat... in élk geval een draaikolk in de portemonnaie😉