Lipstick en zo...

21 april 2024 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Onze hosts noemden gisteren al dat The  Lipstick Lounge zo fantastic is. Altijd great fun met Karaoke en zo😶.

Toen we vanochtend deze Lounge, op weg naar het wijkje Five Points, voorbij wilden wandelen, lukte ons dat gewoon ff niet..Er klonk muziek en gelach door de open deur en voor we het wisten waren we midden in een optreden beland van een flamboyante drag- queen. Nog vóór de lunch waren we getuige van twee over the top drag- optredens. Deze toch al zonnige dag begon dus vrij stralend.

Vife Points was gezellig en we hebben er vooral op een fijn terrasje gehangen.Ik heb daar de beste biscuits ever gegeten, dat is echt een ding hier, Biscuits.

Voor we deze dag dadelijk aftoppen met een etentje in een Mexicaans restaurantje dat bekend staat om z'n frozen Margarita' s (want, laten we wel zijn, daar kom ik natuurlijk óók voor) hebben we vanmiddag vlak bij de kolkende heksenketel van Broadway (van tien kanten live country muziek en een golvende mensenzee waar je bijkans misselijk van wordt als je er naar kijkt) het Johnny Cash museum bezocht.Rustpunt. Wat een man, wat een leven, wat een erfenis aan prachtige muziek.

Daar kun je alleen maar een diepe buiging voor maken.

En dat ga ik voor ' t slapen gaan dan nog maar even doen.

1. Ingrid & Guillermo:
    21 april 2024
    Lipstick lounge, dragqueens op de vroege ochtend, good old Johnny, prachtig 🤩 wat beleven jullie veel!
  2. FM Carpenters:
    21 april 2024