Rainy night in Tupelo

11 april 2024 - Tupelo, Mississippi, Verenigde Staten

Waarschuwing voor overstromingen in de staat: Ik snap het wel, want zo hard als het vannacht nonstop regende; Bizar gewoon! Het  klonk alsof er een zootje massage-douches op het dakraam stonden te kletteren. Af en toe nog een klap onweer voor het effect op de koop toe.

Ons programma voor vandaag was daarom indoors gericht, want toen  we opstonden was het nog steeds een tranendal qua weer. Tot onze verrassing werd het toch nog droog en hebben we laat op de ochtend de laatste hotspots op  onze wishlist qua Elvis nog kunnen bezoeken, voor we  ons op fijne rommel en curiosa  hebben gestort in twee mega Vintage cq Flea market shops; Lekker schatgraven, zeg maar.

Straks gaan we alvast de boel wat inpakken. We vertrekken morgen al op tijd richting Clarksdale om ons een paar dagen in de blues onder te dompelen. Het weer beloofd vanaf morgen een stuk beter te worden. Factor 50.

We gaan het beleven!

1. Wilma:
    11 april 2024
    Van rock 'm roll naar de blues, heerlijk. Veel plezier wee🎶📻🎺
  2. FM Carpenters:
    11 april 2024
    Thank you, thank you , thank you....
  3. Erik en Anne:
    11 april 2024
    Wat een ervaring. Dit klinkt als spannend, avontuurlijk en romantisch tegelijk. En wat schrijven jullie leuk.
  4. FM Carpenters:
    Het ís hier ook leuk!
  5. Ingrid & Guillermo:
    12 april 2024
    Wat heerlijk dat jullie zelfs het weer als een avontuur zien🌨. Lekker snuffelen in fles markets, Elvis en nu naar de blues klinkt ons als muziek in de oren!

Jouw reactie