Sleepless in Atlanta

4 april 2024 - Zuidhorn, Nederland

Nou, na ruim 20 uur onderweg geweest te zijn -auto, flixbus, taxi, flughafen, vliegtuigje, sprintje, vliegtuig, taxi - zitten we nu in ons fijne deep purple appartementje in Pearlstreet, Atlanta.Wat een machtig mooie stad is dit toch. Veel bomen, parken, ruimte, kunst en zuidelijke hartelijkheid. Het is hier zo fris groen en heerlijk warm al zo vroeg in april. Het was fijn om door CabbageTown, zo heet " onze" wijk te wandelen. Was ook  heel goed om zo de stramme ledematen weer op te  kunnen soepelen.

Nu zijn we nogal  groggy van het slaapgebrek en van een klein glaasje Tax Free whisky. We proostten  natuurlijk op alles wat de moeite waard is ,op iedereen die ons lief is en op onze vakantie. Wat een luxe om dit zomaar te kunnen doen. Ook daar gaan we maar ff op proosten!

​​​​​​

​​​​​

​​​​

1. Henk:
    5 april 2024
    Ik proost mee en wens jullie een onvergetrljjke reis.
  2. Rozemarijn:
    5 april 2024
    Een lange trip, maar dan eindelijk daar! Geniet ervan samen!
  3. Anne-Geertje Hoekema:
    5 april 2024
    Fijn dat jullie op plek van bestemming zijn, nu nog even ‘ landen’
    Veel plezier!
  4. Ingrid & Guillermo:
    5 april 2024
    Wat veel stappen om op jullie bestemming aan te komen 😱 dat op zich is al een groot avontuur! Fijn dat jullie veilig in Atlanta zijn aangekomen; hoofd en lichaam weer eem rekken en strekken en flink genieten daar. Proost!
  5. Margaretha:
    Heel veel plezier!
  6. Fleur Laros:
    5 april 2024
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er van!
  7. Wilma:
    7 april 2024
    Proost! Op weer een super vakantie en dat we maar weer mee kunnen genieten door de mooie verhalen

Jouw reactie