Tempo doeloe

9 april 2024 - Tupelo, Mississippi, Verenigde Staten

De reis is tot nu toe net zo interessant als de bestemmingen. Onze nacht in een hotel met muren van papier, hebben we met ieder één oordopje, redelijk goed doorstaan. Na een zeer behoorlijk ontbijtje kwam de Uber taxi ons halen. Een homeless vrouw, moeder van zes, depressief en met -zo ze vertelde-  een paranoïde echtgenoot, reed ons naar onze huurauto een uurtje verderop. Met onze oren nog klapperend van het leed en de ellende waarmee de chauffeur ons deze ochtend overspoelde, reden we eindelijk in  een fijne auto naar

Tupelo, Mississippi, geboorteplaats van Elvis. Een ontspannen rit van ruim 4 uur. Goed te doen, wel wat lang naar mijn smaak, maar we hadden  vandaag nou eenmaal wat kilometers in te lopen.

We zijn nu aangespoeld in een charmante Airbnb met eigen veranda  waar geheel toepasselijk twee robuuste schommelstoelen op staan. De tuin rondom het  huisje is een oase van rust en een paradijs voor  vogeltjes.

Daar passen wij op dit moment  heeeel goed tussen. Heel fijn om even tempo doeloe King size bij te tanken in Tupelo.

1. Ingrid & Guillermo:
    9 april 2024
    Wat een mooie foto van jou op de veranda Marchien, ziet er heel doeloe (la) uit😍 fijn na zo'n enerverende dag. En ach, de reis is soms toch belangrijker dan het doel?
  2. Henk:
    9 april 2024
    Mooi om jullie weer te volgen. Jullie krijgen wel veel ellende over je heen. Bij dat tankstation, de taxidriver.
    Maar wat, nu al weer, een prachtige reis. En een nog mooiere foto Marvchien!
  3. FM Carpenters:
    11 april 2024
    Mooi dat jullie met ons meereizen Henk.

Jouw reactie