Veranderend landschap

25 april 2024 - Evans, Georgia, Verenigde Staten

Wakker worden door een kraai die tegen ons raam pikte, douchen, ontbijtje , inpakken en wegwezen...Over een dirt-road naar een waterval rijden waar een ruig pad naar beneden was gemaakt zodat het meteen al een stuk minder avontuurlijk aanvoelde maar aan de schoonheid van het natuurgeweld deed het niks af. Én weer verder.. Langzamerhand veranderde het berglandschap in heuvelachtig gebied en nog weer later werd de omgeving  rijker. In de buurt van grote meren zie je de grotere auto's en luxe hideways met grote oprijlanen voor de happy few. Je merkt ook aan de prijzen van de accomodaties en de  restaurants dat Evans, waar we nu zijn beland, geen plek is voor mensen zonder geld. Dus hier maar één nachtje in een Airbnb in een aangeharkte supercleane wijk, waar je de Stepford Women bij wijze van spreken met zelfgebakken appeltaart en schone schortjes voor je ziet, da's prima. Het is op zich een fijne plek. Hoogpolig tapijt, een fijn terras en Netflix. We gaan voor het eerst in onze vakantie ff buizen, want verder is in deze nieuwbouw- buitenwijk niets te beleven. Ook wel eem lekker!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    25 april 2024
    Tsja das wel een beetje saai in vergelijking met de voorgaande 3 weken maar even bijkomen is ook lekker lijkt me.
  2. Ronald:
    25 april 2024
    Een cultuurshock met de geur van appeltaart. En weer door 😉.
  3. FM Carpenters:
    25 april 2024
    Gelukkig zijn er aardig shockproof...
  4. Ingrid & Guillermo:
    25 april 2024
    Door jouw schrijfstijl verandert zelfs een vinex wijk in een prachtige place to be😄
  5. Erik en Anne:
    25 april 2024
    Wat een fantastische reis maken jullie. Wij genieten van jullie reisverhalen en foto's. Geniet nog even. Met appeltaart en Netflix. Wij maken ons op voor Koningsdag. Want hier gaat het leven gewoon door. Nu eindelijk wat lente in het vooruitzicht.
  6. FM Carpenters:
    25 april 2024
    We zullen morgen uiteraard op onze eigen King roosten, met een Margaritaatje.
    Maak er een mooi feestje van, mensen!

Jouw reactie