Perfect day

7 april 2024 - Midtown, Verenigde Staten

Wat een dag! We waren getuige van Punk revival, een wedstrijd hotdog eten en hebben  vooral mensen gekeken. In alle soorten en maten. Met dreadlocks, hoedjes, roze, groen en geen haar, in kilts, shorts en outfits die ik zelf nooit bij elkaar had kunnen bedenken. Geweldig!

Er was een leuk festival in Little 5 Points vandaag, die we niet wilden missen en dat was een goede beslissing . Een  zonovergoten dag, met muziek en goede sfeer gedrenkt in een gigantische wietlucht , dat dan weer wel.

We hebben genoten van  de relaxte vibe en bedachten dat als iedereen gewoon genoeg geld zou hebben om  fatsoenlijk te leven, de wereld er uit zou  kunnen zien als een  zorgeloze dag in Atlanta waar kleur, levensovertuiging en leeftijd niet relevant zijn. Een tolerante omgeving waar iedereen compleet zichzelf kan zijn. Zelfs wij boomers uut Grunn voelen ons hier volkomen thuis. Morgen laten we deze stad achter ons. Beetje weemoedig. Ik geloof dat Atlanta- na Grunn-een goede tweede is om te leven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingrid & Guillermo:
    7 april 2024
    Boomers uut Grunn in de wietdampn lekker relaxed joa 🎶 klinkt als een heerlijke omgeving om te zijn. Wat een mooie gedachte, voldoende inkomen voor iedereen en mensen in alle soorten en maten samen op zo'n zorgeloze plek.
  2. Wilma:
    7 april 2024
    Na het lezen hiervan krijg ik enorme zin om het vliegtuig die kant op te pakken. Enjoy!
  3. Maurice:
    7 april 2024
    Jullie weten Atlanta wel te verkopen zeg 😉.

Jouw reactie