The River

19 mei 2023 - Little River, Alabama, Verenigde Staten

Ik geloof niet dat ik ooit op een mooiere plek in een Airb&b ben geweest. Er zijn deze reis zeker een goede tweede en derde te noemen, maar deze cabin die met een groot terras deels boven de Black Warrior River lijkt te zweven krijgt 10 sterren van me. Vanaf het terras zie je de rivier, de groene oevers, je hoort vogels en krekels, de lucht  weerspiegelt in het trage water. Dat vraagt om heel lang buiten zitten met een drankje. Binnen is het trouwens ook prima uit te houden.

De route naar deze plek was weer wonderschoon (Google Maps heeft ons nog niet teleurgesteld) met, jawel, een grote tweedehands keet ergens halverwege.Eem kiek'n natuurlijk.

En wat mij betreft doen we dat de komende dagen ook: lekker eem kiek'n, naar een rivier die nooit verveelt.

1. Pim:
    19 mei 2023
    Wat een fantastisch mooie plek om alle belevenissen het geestesoog eem te laten passeren! Wat een ongelooflijk gave roadtrip....keep on Rocking 🤘
  2. Ronald:
    19 mei 2023
    Prachtig stekkie en dito foto’s. Opvallend dat ik op elke foto van een snuisterwinkeltje altijd een stapeltje platen aantref.
  3. Maike:
    Wauw…wat een mooie plek!