Hurricane

12 mei 2023 - Natchez, Mississippi, Verenigde Staten

Pluk de dag..... Nou, dat werd een gevarieerd boeket vandaag. Eerst hebben we onze ogen uitgekeken op het terrein van de Shack Up Inn, vervolgens hebben we Clarksdale nogmaals met een kort maar krachtig bezoek vereerd.Meer dan de moeite waard. Alles ademt muziek.

Een 4 uur lange autorit na de lunch, bracht ons dieper in het zuiden: naar Natchez. Man, wat een stortregens en onweer kregen we over ons heen onderweg.Prachtig! En wat link! Want er bleek een risico op tornado's te zijn geweest op onze route hoorden we zojuist. Ik dénk dat we er eentje hebben zien ontstaan. De lucht zag er op zeker moment  bijzonder dreigend uit en bewoog in ongebruikelijke patronen.Dus dat was sowieso aanleiding om eem lekker stevig door te rijden!

We zijn inmiddels veilig op onze bestemming beland.Prima plek. Maar vóór we de TV - dinners de microwave in schuiven instaleren we de Tornado app. En dan bijkomen van een dag met opnieuw heel veel indrukken en emoties. Wat een bizarre trip is dit....                          ------------------------------------------------

Lieve vrienden en familie,

Ik wil jullie bij deze vertellen dat we vandaag hoorden dat onze vriendin Tieneke is overleden. We hebben voor ons vertrek gelukkig goed afscheid van haar kunnen nemen. We zullen, mede door haar spirit, de dagen blijven plukken. We gaan haar missen.

1. Anne-Geertje Hoekema:
    12 mei 2023
    Wat een rollercoaster aan ervaringen😘