Candid Camera

25 april 2023 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Net voorvertrek van de Flixbus station Grunn werden we verrast door een reusachtige Hermafrodiet  in gezelschap van een drietal louche types.
De reusachtig Hermafrodiet telefoneerde luid over verwijdering van de penis, niet mogen poepen, dat de artsen hadden gezegd dat ze lesbisch moest worden en over verboden smeersels om iets met transitie te versnellen..Is dit Candit Camera?  vroeg ik aan Frans.
Nee, het leek een soort van afleidingsmanoeuvre.
Blijkt dat al vaker een groepje onverlaten in t holst van de nacht uit de buik van de bus bagage heeft gejat.
De chauffeur vroeg ons toen we een tijdje onderweg waren om bij de politie melding te maken over het verdachte gedrag van de sujetten.
Omdat hij zelf nogal gebrekkig Nederlands sprak als franstalige Belg....
Zo kwam het dat ik om 4.15 de politie dit bizarre verhaal meldde.
Benieuwd of dit wonderlijke begin staat voor nog meer maffe avonturen .
We gaan het beleven!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard:
    25 april 2023
    Het lijkt wel een scène uit een film. En weet je zeker dat de Flixbus nog in Grunn was? (😱) Klinkt als een spannend begin van jullie avontuur.
  2. Paula:
    26 april 2023
    Super dus, dat jullie koffers mee zijn gegaan met jullie eigen bus in plaats van die van de ander!